JYVÄSKYLÄN YLIOPISTON KIELIKESKUS

Svar på reklamation


Nyttiga fraser

  • Vi tackar / Tack för... - Kiitämme/ Kiitos...

  • Er feedback. - palautteestanne.
    att Ni kontaktade oss. - siitä, että otitte yhteyttä.
    att Ni tog upp… - että otitte esille...

  • Vi beklagar... - Pahoittelemme...
  • det inträffade. - tapahtunutta.
    förseningen. - viivästystä.
    olägenheten. - haittaa.
    besväret med… - ...aiheuttamaa vaivaa.
    felet med... - ...tapahtunutta virhettä.
    missuppfattning i fråga om... - ...liittyvää väärinkäsitystä.

  • Vi beklagar att servicen... - Pahoittelemme, että palvelumme ei...
  • inte motsvarade Era förväntningar. - vastannut odotuksianne.
    inte var felfri / klanderfri. - ei ollut moitteetonta.

    Vi har undersökt saken. - Olenne tutkineet asian.
    Saken har utretts grundligt. - Asia on selvitetty perinpohjaisesti.
    Det har visat sig att... - On osoittautunut, että...

    Vi byter naturligtvis den felaktiga produkten. - Vaihdamme tietysti virheelliset tuotteen.
    Ni kan returnera varorna på vår bekostnad. - Voitte palauttaa tuotteet kustannuksellamme.
    Ett nytt parti är redan på väg. - Uusi erä on jo tulossa.
    Resten levererar vi nästa vecka. - Loput toimitamme ensi viikolla.
    Som liten gottgörelse skickar vi Er en företagsgåva. - Pienenä hyvityksenä lähetämme teille liikelahjan.
    Tyvärr kan vi inte sänka priset men vi kan förlänga betalningstiden. - Valitettavasti emme voi alentaa hintaa, mutta voimme pidentää maksuaikaa.

    Vi gör vårt bästa så att detta inte upprepas. - Teemme parhaamme, ettei tämä toistu.
    Ni kommer att få bästa möjliga service i fortsättningen. - Jatkossa saatte parasta mahdollista palvelua.
    Vi hoppas att vårt samarbete fortsätter i framtiden. - Toivomme, että yhteistyömme jatkuu tulevaisuudessakin.

    Er reklamation är tyvärr obefogad. - Muistutuksenne on valitettavasti aiheeton.